×
اطلاعات بیشتر باشه، مرسی برای ارائه بهترین تجربه کاربری به شما، ما از کوکی ها استفاده میکنیم

gegli

azad

راحت باش

× azad
×

آدرس وبلاگ من

azad2011.goohardasht.com

آدرس صفحه گوهردشت من

goohardasht.com/azad2011

?????? ???? ?????? ???? ???? ?????? ??? ??? ????? ??????

دروغهای مجازی

باعرض سلام خدمت همه شما دوستان وسروران  عزیزم موضوع این پست رو همین جور که از سر برگش مشخص هست  راجب  دروغ ها در رابطه های مجازی قرار دادم  شاید  بگین ای بابا چه گیری دادی به  اینجور حرفها .... واما بعد هرچه در ادامه مطلب مطا لعه می کنین همش نظر شخصی منه   اگر با افکار وذهن شما تعارض ومنا فات داره پیشا پیش  عذر خواهم ........  تا اینجای کار منظورم حدود 4سال اشنایی با دنیای مجازی و سایت گوهر دشت  من کاربران  رو به چند دسته تقسیم کردم البته تا اینجای کار عرض کردم دسته اول  ادمهای خوش گذران   صفات این دسته  ادمها .... عضویتشون مشخصه  برای خوش گذرانی  حتی لحضه ای باشه .وقتی به گوهر دشت میان  چشمشون  روی همه چیز می بندند دروغ اخفال   وهمه اون صفاتی که مانع خوشگذرانی شون در دنیای واقعی هست مهم هدفشونه خوشگذرانی  . این ادمها واقع گرا هستند  ومسا ئل دنیای مجازی رو به دنیای واقعی شون د خا لت نمیدن و دسته دوم.....  کاربران خشک   خصوصیات این دسته کاربران . کار خودشون رو میکنن وکار به کار کسی ندارن   سلام کنی سلام میکنن  نکنی نمیکنن سرشون تو لاک خودشونه  این دسته ادمها   اینجا بودن یا نبودن براشون زیاد توفیقی نداره  چون دنیای واقعی رو بیشتر ترجیح میدن .....ودسته سوم که اخرین دسته هستند واکثر کار بران رو تشکیل میدن  کاربران احساسی   .. خصوصیات این دسته کاربران . وقتی از همه جا رونده ومونده شدن  از دنیای واقعی به اینجا پناه می یارن  با کلی ذوق وشوق مثل کسی می مونن  که چند روزه  غذا نخورده وگرسنه هستش  وناگهان اون رو در سوپر مارکتی  که همه چیز توش داره میزارن  خب تصور کنین اون فرد چکار میکنه  همه چیز رو نیم خور نیم خور میکنه به هر چیزی یک نا خنک می زنه  دلش می خواد همه چیز او سوپر مارکت رو  نا خونک بزنه   کاربران احساسی زود هم خسته میشن .  می دونین چرا؟ چون تو ذهن خودشون تلقینهای کاذب زیاد شکل میدن  مثلا  یهو عاشق میشن   وکلی عاشق سرایی میکنن دیگه به جایی میرسن که  بدون عشقش  نمی تونه ادامه بده  تا اینکه  تازه اخر اخرش می فهمه عشق 20 سالش 45 سالشه از کار در امده! اونم با یک قیافه کجو کوله   کاربران احساسی  زود فریب می خورن  حتی از یک بچه 1ساله هم زودتر با چندتا جناب ..سر کار خانم...حضرت عالی...بانوی محترم...یا از این قسم الفاظ... کاربران احساسی زود عصبانی میشن   وگفتن کلمه منطقی برای اونها مثل گفتن بتمرگ به یک کودک  می مونه ...کاربران احساسی  به همون سرعتی که عاشق میشن وفکر میکنن نیمه گم شده شون  روپیدا کردن به همون سرعت هم متنفر میشن  وانواع تهمتها رو به اون عشق سوخته میزنن  کاربران احساسی بسیار زرنگ هستند  وهمین زرنگی جلوی دیدوجدان اون هارو به وقایع اطرافشون میگیره  حتی ابتدایی ترین اصل موجودت در دنیای مجازی که باید رعایت کنن نمیکنن  منظورم انسان بودن وبه کر نبردن این صفات حیله ونیرنگ وریا مثلا نمونش رو زیاد دیدین تو همین سایت دارای چند شخصیت هستند وچند پروفایل ساختن برای عوام فریبی ....به این نتیجه رسیدم خطر ناک ترین افراد در دنیای مجازی کاربران احساسی هستند   خطر ناک هم برای خودشون هم کسانی که با اونها در ارتباط هستند در دنیای مجازی ....... قانون را دوست دارم ولی از پاسبانها می ترسم عشق را دوست دارم ولی از زنها می ترسم کودکان را دوست دارم ولی از اینه می ترسم سلام را دوست دارم ولی از زبانم میترسم من میترسم پس هستم این چنین میگذرد روز وروزگار من.من روز را دوست دارم ولی از روزگار میترسم ومیترسم

 

جمعه 14 تیر 1392 - 2:46:55 AM

ورود مرا به خاطر بسپار
عضویت در گوهردشت
رمز عبورم را فراموش کردم
نظر ها

http://azad2011.gegli.com

ارسال پيام

چهارشنبه 19 تیر 1392   12:13:08 AM

به خدا شرمنده از دوعزیز تشکر نکردم عباس عزیز وخانم وداد که باعث رونق این پست شدند ممنون از همه شما 

http://azad2011.gegli.com

ارسال پيام

سه شنبه 18 تیر 1392   10:37:04 PM

  «لا يَجِدُوا في‏ أَنْفُسِهِمْ حَرَجاً مِمَّا قَضَيْتَ وَ يُسَلِّمُوا تَسْليماً» (نساء/65) مردم بايد بعد از آنكه كه يك قاضي عادل قضاوت كرد، تسليم باشند، نق نزنند. حكم قاضي كه هميشه به نفع ما نيست...............................قاضی افکار خوانندگان این مطالب از همه شما دوستان تک تک تشکر میکنم  ایرج عزیز...خانم فرح..یوسف دوست قدیمی .. خانم عجیب که لطف داشتن..پریسا مهربان ... معصومه عزیز..خانم فریبای مهربان..وحمید اقای گل .. ودر اخر فردین عزیز   ..... هدف من دوستان  ساختن ساعاتی  خوب ومفید بود در کنار هم  همین  باور کنید  منت نیست  ولی خیلی گرفتاری دارم  نگاهی به سا عات حضورم بندازید متو جه میشین   قصد من ونیتم خیر بود  حالا چی شد که به این سمت وسوی رفت  نمی دونم   شاید همه ما خسته شده ایم   واینهم اثارش باشه    به هر حال از همه کسانی  که در بحثها شرکت کردند تشکر می کنم    دوستار همه شما ازاد

http://antiboy.gegli.com

ارسال پيام

سه شنبه 18 تیر 1392   9:26:57 PM

درضمن اینجا اسم دوم من  فقط آنتی بویز هست  نه این آنتی های مسخره ای که نمی دونم از کجااسمشون ریشه درآورده این شماوامثال شماهستید که ازش یک معدن ساختید و وصلش می کنید به آنتی بویز.فردین خان من  نمی دونم شما بامن یا با کی چه مشکلی دارید من نه با شما نه باهیچ کس دیگه اینجا مشکل ندارم  واگرم  پیداکنم سعی می کنم  از در دوستی باهاش کناربیام  بدونیدیا تاآخرش می رم که از حق خودم دفاع کنم ویاراه حلش فقط سکوت هست و اگرلازم باشه سکوت کنم بخاطر خودم  واحترام به درخواست بعضی دوستان هست این سکوت من دلیل نمی شه که شمایابعضی کاربرها داریددرست قضاوت می کنیدپس خواهشا دیگه اسم من رونیاریدواگر خیلی ناراحتید می تونید دربحثی که من هستم شرکت نکنید چون من یک  آدم رک هستم وجو رو دوستانه ببینم شوخی می کنم  ولی اگر مدیر وبلاگ مشکل داره به روی چشم من  دیگه ادامه نمی دم

http://antiboy.gegli.com

ارسال پيام

سه شنبه 18 تیر 1392   9:26:39 PM

ولی انگاراین رو  لازم هست بگم آره من هم از شهیدوشهادت می گم ودفاع می کنم هم به حجاب اعتقاد دارم وهم یک انسان شوخ طبع واجتماعی هستم  وچه در دنیای واقعی وچه دردنیای مجازی  باهیچ مذکری  بیشترازحدوحدودش  ارتباط برقرار نمی کنم  ولی برخلاف ظاهر آرومم شوخی و شیطنت توذاتم هست والبته به عقاید دیگرون بی احترامی نمی کنم وچه بسا دوستانی دارم در دنیای واقعی که با عقاید من مخالف اند ولی باهاشون رابطه خوبی دارم پدرومادربنده بهترین اسم روبرای من انتخاب کردن که بعضی از دوستان می دونن ودردنیای مجازی گوهردشت هم اسمم "وداد" هست به معنی مودت ودوستی  که آنتی بوی بقولی  اسم مستعارم هست  که خودمم این اسم رو دوست دارم وازنظرمن وخیلی ازدوستان هم هیچ مشکلی نداره ودلیل نمی شه که چون شما نمی پسندی ناشایست باشه /می گم چطوره اینجاهمه برن کنارفقط شماصحبت کنی  یااگرکسی میاد با عقاید وافکارشما بیاد جلوونظربزاره وگرنه اینجوری محکومه/

http://antiboy.gegli.com

ارسال پيام

سه شنبه 18 تیر 1392   9:20:40 PM

سعی بنده برین بوده تاالان رابطه ام بابقیه دوستانه باشه وتاحد ممکن از دشمنی ونزاع جلوگیری کنم وبخاطر همین هست  که گاهی شوخ طبعیم گل می کنه ومثلا یک سری عکس می زارم  برای تنوع وخنده  شمااگر میومدی به خودمن می گفتی براتون توضیح می دادم  وقانعتون می گردم وحتی اگرلازم بود ازجناب آزادخواهش می کردیم که عکس هاروپاک کنه ولی شمااز دردشمنی اومدی ودر عمومی این رو مطرح کردی که البته بازم جوابتون رو باشوخی وخونسری  دادم  ولی نمی دونم شما  مشکلت بابنده چی هست که اینبار رفتی سرشخصیت من  رو به باد انتقاد گرفتی که نمی دونم مثلا چی رو ثابت کنی من از شهیدوشهادت دفاع می کنم این چه ربطی به  عکس های طنز آلودمن دروبلاگ داشت یا اسم من  چه  تناقضی با بحث شهید وشهادت داره؟!!فکرنمی کنم لازم باشه اینجابیام شخصیتم رو واسه شمایادیگرون بازکنم چون بااین توهینات  از شخصیت واقعی من  کم نمی شه

http://antiboy.gegli.com

ارسال پيام

سه شنبه 18 تیر 1392   9:18:52 PM

حالا شماخوب به حرفای من دقت کن فردین خان من هرچی می خوام ازدردوستی وبا شوخ طبعی بیام جلوفایده نداره شمایی که دم از احترام وادب می زنید ومعتقدید که  نمی شوداینجادرمورد شخصیت دیگران  براحتی قضاوت کرد حالا چی شده  که اینطور نامنصفانه وناآگاهانه درموردشخصیت من قضاوت کردید/اصلا انتظارهمچین برخوردی رو ازشمانداشتم  شمایی که به قول خودت 1-2باربیشتر بامن برخورد نداشتید که ازمن هم غیراز احترام چیزی ندیدید که حتی من شمارو عموخطاب می کردم  اونوقت  براساس 4ناعکس مسخره  که البته من توضیح دادم که منظورباشما یاتوهین به هیچکس نبوده شمابه خودت گرفتی  ورفتی تااسم منتخب پدری ومادری بنده وشهیدوشهادت ..!!.واقعا متاسفم از کسی  که همیشه توبحث هاموشکافی می کنه مثل پدر دلسوز طوری برخورد می کنه که انگاریک آدم شناس و روانشناس واقعیه  همچین حرکاتی بعیده.من بیشترازین ها انتظار داشتم  این مسلمه که آدم ها یه جور نیستندوبا عقاید وافکارو خصوصیات اخلاقی متفاوت هستنداون کسی که ادعای فهم وشعور می کنه باید بتونه باهمه کناربیاد ..

https://www.asheghedaryaa.gegli.com

ارسال پيام

سه شنبه 18 تیر 1392   5:34:24 PM

راستي آزاد جان ، همه حرفها تا اينجا زده شده اگر از من ميشنوي اينقدر وجدان مجازي داشته باشيم تا بگذاريم همه مطالب را خوانده و خوانندگان باشند كه جمع بندي نهائي را انجام ميدن ..با تشكرات فراوان

https://www.asheghedaryaa.gegli.com

ارسال پيام

سه شنبه 18 تیر 1392   5:33:21 PM

و اما شما دوست گرامي خانم (تضاد) كه ملقمه اي از تمامي آنتي ها يا مخالفت ها شده ايد ...شمائي كه از شهيد و شهادت مينويسي ..در اسلام اولين وظيف پدر و به تبع فرزندان انتخاب اسم نيكو و شايسته براي فرزندانشون هست ..صرف نظر از اينكه شما و ما در يك دنياي مجازي هستيم ..هيچ دليل موجهي به چشم نميخوره و وجود نداره كه نامي ناشايست براي خود انتخاب كنيم ..چون نام از نظر هويت و شخصيت و تيپ شناسي به شناخت پيدا كردن از دارنده اون كمك ميكنه ..حالا شمائي كه معدن آنتي ها شديد و تمامي تضادها رو در خودتون جمع كرديد نبايد از مخالفت و ضديت فرد يا افرادي با عملكرد زشت و نابجا(ارائه چنين تصاويري در خلال يك چنين بحث جدي ، البته به زعم خوانندگان و نه طرح كننده اون ) يا صحبتهاي غير معمولتون قاطي كرده يا پاسخ هاي نابجا بديد ..!! تعجب من از اينه كه تا بحال در يكي دو برخوردي كه با شما داشتم چيزي جز احترام از بنده نديديد ، جز اينكه گفتم به كساني كه در فلان وبلاگ تردد ميكنند نه اعتماد كرده  و نه هرگز اعتماد ميكنم ، از جمله خود شما و اين قانون براي من تا قيام قيامت ثابته ..و اين عملكرد شما هم درست بودن قضاوتم رو نشون ميده ...اينكه گفتيد خودتون يك پا زيست شناسيد ..براي خودتون قابل احترام ولي بعيد ميدونم به اصول بيسيك و پايه اي اون هم معتقد باشيد .. چون از اصول زيست شناسي ووبه دنبال شواهد و دلايل قطعي بودن در طرح قضاياي علمي و زيستي و موارد مشابهه ...تازه گيريم كه باشيد ..مارا چه ضرر خواهد رسانيد...متاسفانه و شوربختانه به هزار و يك دليل نميتوانم صريح تر از اين صحبت كنم ..ولي معتقدم در خانه اگر كس است يك حرف بس است ..و شما بدانيد و مطمئن باشيد كه اين حركت شما توهين نه به يك نفر بلكه به تمام كساني بود كه در اين وبلاگ در اين بحث مشاركت كردند ..كه اميدوارم حداقل قبح كارخود را درك كرده باشيد و اگر غير از اين باشد يقينا ديگر منطقي براي ادامه اين بحث  در اين وبلاگ باقي نمي ماند ... و در پايان صراحتا ميگويم افتخار ميكنم كه با خودم و مخاطبم صادق بوده و مطابق با سلايق روز به آنچه كه مينويسم يعني عشق و محبت و دوستي معتقد و پايبندم ، بنابر اين اگر كسي با ما و سلايق ما سازگار بود و همراه شد قدمش روي چشم و كسي هم كه اين ظرفيت يا اعتقاد را ندارد باز هم قدمش روي چشم و به او يا آنها ميگويم از زيارت نكردنشان همواره خرسند خواهم بود....با تشكر

https://www.asheghedaryaa.gegli.com

ارسال پيام

سه شنبه 18 تیر 1392   5:13:55 PM

و اما شما دوست گرامي خانم (تضاد) كه ملقمه اي از تمامي آنتي ها يا مخالفت ها شده ايد ...شمائي كه از شهيد و شهادت مينويسي ..در اسلام اولين وظيف پدر و به تبع فرزندان انتخاب اسم نيكو و شايسته براي فرزندانشون هست ..صرف نظر از اينكه شما و ما در يك دنياي مجازي هستيم ..هيچ دليل موجهي به چشم نميخوره و وجود نداره كه نامي ناشايست براي خود انتخاب كنيم ..چون نام از نظر هويت و شخصيت و تيپ شناسي به شناخت پيدا كردن از دارنده اون كمك ميكنه ..حالا شمائي كه معدن آنتي ها شديد و تمامي تضادها رو در خودتون جمع كرديد نبايد از مخالفت و ضديت فرد يا افرادي با عملكرد زشت و نابجا(ارائه چنين تصاويري در خلال يك چنين بحث جدي ، البته به زعم خوانندگان و نه طرح كننده اون ) يا صحبتهاي غير معمولتون قاطي كرده يا پاسخ هاي نابجا بديد ..!! تعجب من از اينه كه تا بحال در يكي دو برخوردي كه با شما داشتم چيزي جز احترام از بنده نديديد ، جز اينكه گفتم به كساني كه در فلان وبلاگ تردد ميكنند نه اعتماد كرده  و نه هرگز اعتماد ميكنم ، از جمله خود شما و اين قانون براي من تا قيام قيامت ثابته ..و اين عملكرد شما هم درست بودن قضاوتم رو نشون ميده ...اينكه گفتيد خودتون يك پا زيست شناسيد ..براي خودتون قابل احترام ولي بعيد ميدونم به اصول بيسيك و پايه اي اون هم معتقد باشيد .. چون از اصول زيست شناسي ووبه دنبال شواهد و دلايل قطعي بودن در طرح قضاياي علمي و زيستي و موارد مشابهه ...تازه گيريم كه باشيد ..مارا چه ضرر خواهد رسانيد...متاسفانه و شوربختانه به هزار و يك دليل نميتوانم صريح تر از اين صحبت كنم ..ولي معتقدم در خانه اگر كس است يك حرف بس است ..و شما بدانيد و مطمئن باشيد كه اين حركت شما توهين نه به يك نفر بلكه به تمام كساني بود كه در اين وبلاگ در اين بحث مشاركت كردند ..كه اميدوارم حداقل قبح كارخود را درك كرده باشيد و اگر غير از اين باشد يقينا ديگر منطقي براي ادامه اين بحث  در اين وبلاگ باقي نمي ماند ... و در پايان صراحتا ميگويم افتخار ميكنم كه با خودم و مخاطبم صادق بوده و مطابق با سلايق روز به آنچه كه مينويسم يعني عشق و محبت و دوستي معتقد و پايبندم ، بنابر اين اگر كسي با ما و سلايق ما سازگار بود و همراه شد قدمش روي چشم و كسي هم كه اين ظرفيت يا اعتقاد را ندارد باز هم قدمش روي چشم و به او يا آنها ميگويم از زيارت نكردنشان همواره خرسند خواهم بود....با تشكر

https://www.asheghedaryaa.gegli.com

ارسال پيام

سه شنبه 18 تیر 1392   5:05:36 PM

در پايان توضيحاتم به شما دوست عزيزآقاي آزاد بايد بگم كسي كه براي شما و پست شما ارزش قائل شده و چند صفحه كامنت ميزاره حتما همه مطالب شما و نظرات خوانندگانتون رو مطالعه كرده و خونده ..و آگاهانه پاسخ داده و اين شما و برخي از دوستان هستند كه زحمت خوندن كامل و ديدن اون رو به خود نداديد و با ديدن چند انتقاد ظرفيت پذيرش اون رو نداريد ...چرا كه در اين بحث عمومي ..كه عده اي در بحثي جدي با شما مشاركت ميكنند قرار دادن چنين تصاويري اون هم از سوي كساني كه تا ديروز مشتري وبلاگ هاي مروج پورنو بودند و امروز مروج ارزشهاي شهيد و شهادت شدند جاي تامل و شك و شبهه داره ...مطمئن باش از خيلي از اين عزيزاني كه اين روزها چنين ژست هايي رو با توجه به نرخ نان در بازار به خود ميگيرند محق تر و واجد شرايط تر براي صحبت در اين موضوعات هستم.. ولي اينقدر ميدونم كه گاهي زدن حرفي نابجا در زمان و مكاني نابجا ..نتيجه بيجائي رو هم ميده ...

https://www.asheghedaryaa.gegli.com

ارسال پيام

سه شنبه 18 تیر 1392   4:56:39 PM

در جائي ديگه فرموديد :

"بعد هم جناب فردین  شما نمی دونم با چه کسانی معاشرت داری   اون خوبهاشون که خوبند   اگر بدی رو  با منطق با خودت هم عقیده کردی     فکر کنم اون موقع می تونی  بگی  بحث موفقی رو داشتی"

مگه اينجا شما دفتر ورود و خروج ثبت معشرتها رو قرار داديد يا به اون نظارت ميكنيد كه بنده در اين مورد بايد به كسي گزارش بدم ، بعلاوه گزارش معاشرتهاي شما و آنتي بادي ها رو كي ميگيره و نظارت ميكنه..؟؟؟!! فكر كنم اينجا محيطي مجازي است با امكانات فراوان براي معاشرت ولي اخلاقا در خيلي از معشرتهايي كه مطلع هستم نه دخالت كردم و نه اين كار رو ميكنم ..در ضمن همه ما در اين محيط مخالف و موافقاني رو داريم 


https://www.asheghedaryaa.gegli.com

ارسال پيام

سه شنبه 18 تیر 1392   4:43:46 PM

سلام آزاد جان

من نميدونم كي و كجا من رو به باد انتقاد گرفته كه اون پائين نوشتي :

(قرار نیست هرکه ما را به  باد انتقاد گرفت بشود   چهره ای منفور)

اگر منظورت خودتي بگو تا من هم در مقابل انتقادي كه شده دوستانه توضيح بدم

در قسمت دوم نظرت گفتي :

"فقط یک چیز میگم  اگر  در بحث ها ونظرها  قرار باشه  نظر خودمون رو به زور تو کله کسی جا کنیم که چه شد    وهمیشه قرار نیست همه تعید مان کنند واستادوبزرگوار خطا بمان کنند"

در اين مورد انگار شما فراموش كردين به صورت عمومي بحثي رو مطرح كردين و هر كس نظر خود رو آزادانه داده ، حالا كي اينجا خواسته  يا ميخواد نظرش رو به زور توي كله بقيه كرده يا ميخواد بكنه بگيد تا همه و ازجمله بنده بدونيم، هر چي كه نوشتم يا مينويسم يا گفتم يا ميگم حتما دلايل و عرضه اثباتش رو دارم..حالا كسي قانع شد تائيد ميكنه نشد نميكنه اين كه عجيب نيست چون اين خصوصيت بحث آزاده ، در ضمن اگر دوست يا دوستاني بنده رو درجايگاهي كه شخصيت با ارزش خودش ايجاب كرده قرار داده و استاد يا هر چيز ديگه خطاب ميكنند  از محبت خودشونه و نياز به طرح يا تائيد شما ندارم...



http://antiboy.gegli.com

ارسال پيام

سه شنبه 18 تیر 1392   2:20:06 PM

جناب فردین شماچرابه خودت می گیری ؟کی صحبت های شمارو به تمسخرگرفت؟آنتی باز چیه؟نمیدونم اینجا چقد این پیشوند آنتی معروف ومهم شده ..!!یکی از دوستان یک شوخی کرد درمورد عکس های عروس که من گذاشتم منم خواستم هم به شوخی جوابش روبدم هم جوعوض شه ودوستان بخندند اگر صحبت  نرمال وآنرمال وفتولوژیک وفتوژنیک و...هست من خودم یه پا زیست شناسم این آزاد مردگرامی هم که رفت تو شعرو ادب..توراچه شده؟روزگارچه برسرتوآورده؟.می گم اینجافقط دکتر افشار روکم داریم وخانم شیرزاد!!....

http://azad2011.gegli.com

ارسال پيام

سه شنبه 18 تیر 1392   2:07:20 PM

جناب فردین اگر جمع بندی  اخر رو شما زحمتشو بکشید  لطف کردید  ولی تو رو خدا منصفانه باشه 

http://azad2011.gegli.com

ارسال پيام

سه شنبه 18 تیر 1392   2:02:53 PM

از شما توقع نداشتم جناب فردین مطلب ندیده ونخوانده رو به انتقاد میگیرین اشکال نداره این روزها بی مهری زیاد شده در این به قول شما دنیای نا مرئی امشب هم امید به خدا این پست رو عوض میکنم ظا هرا پست که طولانی میشه به جای این بشتر بشه ازش مطلب استخراج کرد نتیجش معکوس میشه البته متا سفانه  

http://azad2011.gegli.com

ارسال پيام

سه شنبه 18 تیر 1392   1:24:52 PM

سلام فردین عزیز  توراچه شده   روزگار بر سر تو چه اورده   وبه کجا می برد تورا  قرار نیست هرکه ما را به  باد انتقاد گرفت بشود   چهره ای منفور   فقط یک چیز میگم  اگر  در بحث ها ونظرها  قرار باشه  نظر خودمون رو به زور تو کله کسی جا کنیم که چه شد    وهمیشه قرار نیست همه تعید مان کنند واستادوبزرگوار خطا بمان کنند    بعد هم جناب فردین  شما نمی دونم با چه کسانی معاشرت داری   اون خوبهاشون که خوبند   اگر بدی رو  با منطق با خودت هم عقیده کردی     فکر کنم اون موقع می تونی  بگی  بحث موفقی رو داشتی  

http://parvaz.baxblog.com

ارسال پيام

سه شنبه 18 تیر 1392   9:44:12 AM

 جا مانده است
چیزی جایی
که هیچ گاه دیگر
هیچ چیز
جایش را پر نخواهد کرد
... نه موهای سیاه و
نه دندانهای سفید

حسین پناهی

https://www.asheghedaryaa.gegli.com

ارسال پيام

سه شنبه 18 تیر 1392   5:27:36 AM

آزاد جان ديدي حرف حساب زدن هم دل ميخواد هم مديريت و هم اهلش وقتي براي حرف خودت ارزش قائل نشي و در جواب مباحث همه دوستانت كاربران آنتي باز عكسهاي آنتي نرمال و ابنرمال و آنتي فتولوژيك قرار بدن قرار بدند تا جواب بسياري از واقعيتها داده نشه يا خوانده نشه يا حتي بحث يا افراد رو به تمسخر بگيرند بحثهاي بعدي اتان را هم از جيب ماه رمضان خرج نكنيد و با همين عكسها و تصاوير آنتي تادي تزئين كنيد حتما مشتري خود را جذب خواهد كرد...در ضمن از استدلالها و جوابهاي ضرب الاجلي در تكميل اين خيمه شب بازي هم ممنون....هر چند اين تصاوير بيشتر هويت و مقصود فرد را در اين مكان نشان ميدهد...اين فضا و وبلاگ هم ارزاني همين دوست عزيز

http://parastou.gegli.com

ارسال پيام

سه شنبه 18 تیر 1392   4:00:54 AM

 وایییییییییییییی ویداد عزیز زنده باشی گلم با این عکسهایی که گذاشتی ؛ خنده بر لبانم نشاندی 

پایدار باشی عزیزم

http://parastou.gegli.com

ارسال پيام

سه شنبه 18 تیر 1392   3:54:52 AM

 درود بر شما آزاد عزیز 

این چه حرفیه همینکه به یادم بودید و منو از پیام همدردیتون مسرور کردید و باعث تسلی خاطرم شدید سپاس

http://antiboy.gegli.com

ارسال پيام

دوشنبه 17 تیر 1392   11:38:25 PM

توجه توجه ازباشگاه خبرگزاری پروفسوران گلمنگلی به من  خبر رسیده که بابااین عکس های عروس چیه گذاشتی ومن درجواب می گم ای به روی چشم دیگه عکس های علوس ملوس نمی زارم اینها خوبههههه؟؟؟!!بروحالشوببر

[تصویر: 29534715388616607647.jpg]http://pic.up2.ir/images/07904067554763994696.jpg[تصویر: 79042398685768859719.jpg]پارسی من | تصاویر دختران و پسران قرار فیسبوکی خزبازی

http://azad2011.gegli.com

ارسال پيام

دوشنبه 17 تیر 1392   11:03:20 PM

چه به سر این سایت امده سرعتش چرا اینقدر افتضاح شده   من که بیزار شدم نمیشه بری صفحه خودت 

http://azad2011.gegli.com

ارسال پيام

دوشنبه 17 تیر 1392   3:15:28 PM

سلام خدمت همه شما عزیزان ببخشید اگر نبودم تا از حضور شما تشکر کنم بذارین روحساب گرفتاری دیشب هم امدم سرعت نت اذیت کرد در ماه رمضان به امید خدا اگر عمری باشه متنظر بحث های داغ ومتفاوت باشید ساعت کارم کمتر هست ووقت بیشتر دارم .....ممنون از شما دوست مجازی من فردین جان فقط در جواب برخی از استدلالهای شما به همین حرف بسنده میکنم من دین را دوست دارم ولی از کشیشها میترسم قانون را دوست دارم ولی از پاسبانها میترسم من روز را دوست دارم ولی از روزگار میترسم !!!!!!   

https://www.asheghedaryaa.gegli.com

ارسال پيام

دوشنبه 17 تیر 1392   6:27:14 AM

..پس اينكه بيائيم و دسته بندي هاي مطلق كنيم و عده اي را در اين يا آن گروه قرار بديم چندان واقعگرايانه نيست ...چرا چون هويت هيچكس اينجا مطلق و واقعي نيست ..اگر هست بگويد تا ثابت كنم كه دروغ ميگويد....و اما مسئله ديگر آسيبهاي است كه خيلي افراد بخاطر اعتماد صد در صد خورده اند...كه اين اعتماد تنها از روي عكس پروفايل افراد است ..با عرض معذرت اگر عكس يك خانوم جذاب باشد بقيه مانند زنبور عسل دور آن ريخته و كارت بارانش كرده و لايك مالي اش ميكنند و حتي پيشنهادات بي شرمانه مي دهند و يا بالعكس اگر عكس يك آقاي خوشگل موشگل باشد كه سيل خانمها آنجا روان است در صورتي كه آن كاربر مارمولك به ريش نداشته آنها خنديده و به قول اون خواننده اونور آبي  پپيش خود ميخونه : ميون اين همه خوشگل كار رو مشكل ميكنه كيو انتخاب كنم؟ كدوم رو جواب كنم.؟...پس عيب از خود ما است  كه با يك عكس فريب خورده بعد كه معلوم شد پشت اون عكس به جاي نازيلا يك گودزيلاي ژاپني است !!؟؟ آه از نهاد آن آقا يا خانوم در مياد كه اي واي چنين و چنان شد ...خوب شما خود قضاوت كنيد وقتي پنجاه تا هشتاد درصد قضاوتها از روي عكس پروفايل است كه ميتوان هر عكسي رو قرار داد و فرومون مصنوعي براي جذب مانند زنبور عسل منتشر كرد ..خود شرح مفصل بخوانيد از اين مجمل (قسمت دوم دسته بندي كاربران) ادامه دارد

https://www.asheghedaryaa.gegli.com

ارسال پيام

دوشنبه 17 تیر 1392   6:26:33 AM

مسئله و عارضه بعدي در اين دنياي نامرئي و دروغين مجازي روابط انساني و بين فردي است...شخصا معتقدم در جامعه مجازي هرگز نميتوانيد بدنبال صداقت مطلق باشيد چون عوارض دارد ، از آن سوء استفاده ها ميشود مثلا ارائه يا عدم ارائه مشخصات يا عكس واقعي افراد كه محاسن يا معايبي دارد حتي تاريخهاي تولد ...چون از سالها پيش از طريق تاريخ تولد براي بازيابي بسياري از اطلاعات فردي استفاده ميشده و ميشود ..؟؟!!!!!؟....يعني باز هم مجبوريد اطلاعات غلط و دروغ اندر دروغ داده يا بگيرند ..و همين موضوع باعث نابودي جايگاه و شخصيت و حتي ايجاد مشكلات روحي و رواني براي افراد شده .. بارها شده به علت وقايع مختلف مجبور به افشاگري هايي شده ام و هنوز هم موارد متعددي وجود دارد كه بيان آنها را به صلاح نميدانم ولي وجود دارد....

ولي تنها به اين نكته بسنده ميكنم كه اي آقا ، خانم ، برادر ، خواهر  يا دوستان آيا وقتي صحبت از دروغ هاي مجازي ميكنيد مطمئنيد كه شما خود همان چيزي كه مينمائيد هستيد ؟ يا اصلا ميتوانيد كاملا صادق و واقعي باشيد ؟آيا اين امكان وجود دارد ،؟باور كنيد نه ميشود ، نه ميتوانيد و نه هستيد ..اثبات آن هم مثل بقيه موارد راحت است ؟؟!!چه اگر خلاف اين هم باشد حتما از نظر منتاليته آن فرد داراي مشكل است آنهم با وجود و آگاهي از اين همه بديهيات ..!!

https://www.asheghedaryaa.gegli.com

ارسال پيام

دوشنبه 17 تیر 1392   6:25:07 AM

چون فلان شخص به ايشان گفته بود كه اينجا برو يا نرو كه با عرض معذرت بايد بگم حتي از آن جمله دوستان تابع هم هنوز در اينجا هم حضور دارند ...؟؟!!! يعني يك اتوريته مجازي و پنهان و با اهدافي خاص اعمال ميشد يا گاها ميشهحتي براي حفظ اين اتوريته‌(اقتدار) اگر لازم بود با چند دعواي زرگري يا درگيري صوري جمعي را به هم زده يا عده اي را مجبور به فرار ميكردند ...چرا كه آنها براي حفظ شخصيت خود فرار را بر قرار ترجيح ميدادند...؟؟ مسئله بعد فارغ از اين دسته بندي هاي با عرض معذرت  مطرح شده   ناقص...روابط مجازي است كه در اين محيط بعد از مدتها بصورت يك فرهنگ رايج در آمده و همه بصورت موجودات شرطي شده تابع آن هستيم....نكته نخست دفعات و ميزان و شيوه سرزدن به وبلاگ هاست كه فارغ از عوامل تاثير گزار مجازي يا خارج از دنياي مجازي اصلا قانون و چارچوب قابل اطميناني بر آن حاكم نيست ..كه عوامل و وقايع حادث شده در گذشته و حال بر آن بي تاثير نبوده و نيست ...كمتر كاربري مشاهده ميشود كه سخاوتمندانه و با رويه اي ثابت به تك تك وبلاگ ها يا تعداد مشخصي از آنها سر بزند ...وقتي كه شما ببينيد تعداد مشتري مشخص و ثابتي نداري در نحوه ، ميزان يا نوع محتوايي كه ارائه ميكني تجديد نظر خواهي كرد...مسئله بعد تقسيم بنديهاي گاها به خطا رفته دوستان است ..مگر اينجا از روز اول بر مبناي گروه بنديهاي فعلي ايجاد شده ؟ مشخصا پاسخ منفي است ..تمام اينها را من و شما شكل ميدهيم ..يعني كسي آنها را از بيرون تزريق يا ديكته نميكنه يعني به راحتي اينكار را نميتواند بكند..در نتيجه قلم در دستان صاحب قلم تابع كاربر يا خوانندگانش ميشود ...يك روز سياسي مينويسي و مثل خيلي ها دكانت تخته ميشود ...يك روز متنوع مينويسي مشتري نداري يا تعداد بازديدها كم مي شود...يك روز براي خودت مينويسي بقيه افسرده ، رواني يا عاشق ميخوانندت ..يك روز همه عابد و زاهد ميشوند روزي ديگر همين مطالب خود را نفي ميكنند !!!!....

https://www.asheghedaryaa.gegli.com

ارسال پيام

دوشنبه 17 تیر 1392   6:16:53 AM

اين دنياي مجازي براي رفتار هاي مجازي هزار و يك ترفند داره كه شايد خيلي از دوستان با آنها آشنا نباشند : چند مثال بزنم البته در مثال مناقشه نيست و هيچ فرد خاصي مد نظرم نيست ، ولي ميخوام بگم در دنيايي كه خودش دروغه هر كسي كمي هم ترفندهاي مجازي قاطي اش بكنه ديگه چه شود يكي دو مورد مثال ميزنم : يكيش بالا بردن آمار وبلاگ با نگه داشتن كليد (ريفرش يا

F5)

  تا جائي كه آمار بازديد رو در روز بعضي از حضرات بالاي 500 تا 1000 نفر در روز نشون ميدن!!!! و اگر مثلا روز ورود اين فرد رو تقسيم بر ميانگين روزهاي شروع فعاليت آن وبلاگ تا امروز بكنيم و نيز با برآورد تعداد نسبي كاربران فعال بصورت ميانگين روزانه حتي در بالاترين سطح آماري روزي چند هزار آمار يا چند برابر اين كاربر بايد وجود داشته باشه تا اين آمارها جور در بياد پس اين يعني فريب و تقلب و جالب اينه حتي پيش پا افتاده ترين مطلب يا جذابيتهاي وبلاگي هم اونجا وجود نداشته و نداره و يقينا با توجه به تيپ و مهارت فرد كه حتي در نوشتن و نگارش مشكل دارد هرگز وجود نخواهد داشت...پس چرا اينكار  هر روز بدتر از روز قبل تكرار ميشه چون ، خود شما و ديگر دوستان با به به و چه چه هاي مجازيت و بي دليل تون اين فرد يا افراد رو ترغيب ميكنيد ؟؟!!! همه ما اينجا بنوعي كاسب كارهاي مجازي هستيم و فرق آمار دروغ يا واقعي  روزانه رو تشخيص ميديم و ميدونيم براي محاسبه روز شروع به كار اون وبلاگ ، شماره انداز و تعداد روزها رو محاسبه كنيد تا بفهميد تفاوت از زمين تا آسمان است...حالا اينجا كي مقصره اين فرد يا شما كاربر عزيز ؟ مسلما شما !!!؟مقصر اصلي هستيد ...در موارد ديگه ميشه به باند بازهاي مجازي و پنهان يا به قول شما مارمولكها در گذشته و حال نام برد ، كه هنوز عوارض اون در گوشه و كنار ديده ميشه ...مثلا عده اي يك گروه رو تشكيل داده و طبق نظر اونها و با اجازه سر گروه به اين يا آن وبلاگ مشخص سر ميزنند و مي روند يا نمي روند ، و وقتي با چند ترفند متوجه شده و از فرد مي پرسم چرا اينقدر سست و بي اراده اي ؟ در جواب ميگه : تهديدم كردند ؟ كي با هزار قسم و قرآن كه به كسي نگي ميگه فلاني اين هم پيامش ولي قسمت ميده نگي؟؟!!...مثال :كاربري بود كه به مناسبت جشني بنده آهنگي به وي تقديم كردم و ايشان تشكر كردند ..هنوز نيم ساعت نشد كه حتي جواب كامنت من را ندادند و 180 درجه چرخيدند..


https://www.asheghedaryaa.gegli.com

ارسال پيام

دوشنبه 17 تیر 1392   6:14:47 AM

با سلام خدمت آزاد عزيز و همه دوستان مجازي و بزرگوار

راستش با خوندن مطالب خود شما كه حول يك محور كلي ولي با توجه به  توضيحات دوستان فراگيره ، بد نديدم با كسب اجازه از شما و ديگر دوستان مطالبي رو بگم ....وقتي شما واژه(مجاز يا مجازي )رو در كنار هر واژه اي قرار بدين به معني كاذب يا دروغين ميشه و به بعبيري نامرئي يا غير واقعي ، ولي صحيح ترين تعبير از اون يعني نامرئي است ...در نتيجه دنياي مجازي ميشه همون دنياي نامرئي كه در پس مانيتور يا صفحات كامپيوترقرار داره و جذابيت اصلي اون در همينه كه افراد دغدغه هويت ، جايگاه ،كم روئي ، گرايشات فكري ، موقعيت هاي اجتماعي و فرهنگي و مذهبي و حتي كاستي ها و محدوديتهاي ارتباطات مبتني بر جنسيت رو ندارند ، تا اونجايي كه هستند در ميون دوستان كه حتي در بدو ورود از من بعنوان يك فرد قديمي تر مي پرسيد : با توجه به اينكه از بدو ورودم خانمها (البته با عرض پوزش)از من شماره ميخوان و ميدن و در اون مقطع ايشون تازه وارد بود ،به نظرتون من چه بايد بكنم ؟ در جواب ايشون من فقط يك جمله گفتم :( اينجا را دنياي مجازي مي نامند يعني دروغ و غير واقعي ، حالا ببين عقل و منطق خودت چي ميگه ...و ده ها مورد ديگه ...

http://antiboy.gegli.com

ارسال پيام

یکشنبه 16 تیر 1392   4:40:30 PM

Ray.Az-ın gözəl qızlarıRay.Az-ın gözəl qızlarıRay.Az-ın gözəl qızlarıRay.Az-ın gözəl qızlarıRay.Az-ın gözəl qızlarıRay.Az-ın gözəl qızlarıRay.Az-ın gözəl qızları

http://antiboy.gegli.com

ارسال پيام

یکشنبه 16 تیر 1392   3:56:36 PM

چی شد اسم آنتی اومد البته آنتی کیو نه آنتی بویز/جالبه آنتی کیو هم داریم  بله انگارمی شناسم..یادم اومد آنتی کیو زیاده درجامعه ی واقعی که ادعامی کنن از پسر بدشون میاد ولی  کارشون پسربازیه اونم کجا؟!توتهران که اسم دختراش بدجور بددررفته می گن دختر سالم توشون خیلی کم پیدامی شه  معمولا این عده انقدر مارمولک اند که اسما آنتی بوی یا آنتی کیو نیستند درمواقع خطر دنبال یک آنتی بویز می گردن که با زیر سوال بردن اونها شخصیت واقعی خودشون رو مخفی کنن البته توهین نباشه چون همه جا خوب وبد داره خب خانم های بااخلاق هم پیدامی در پایتختمون که عده ای آبروش رو بردن ولی من اعتقاد دارم هرکس چه آنتی بوی چه آنتی کیو وچه آنتی گرل اعمالش به خودش مربوطه البته خانم نسرین نظر خودشون رو گفتند که نظرشون واسه خوشون  محترمه ومن هم اشاره کردم که این گروه رو هم می شناسم وحتی عوامل وابسته به اونها رو.. ولی بد نیست من هم نظرم رو بگم خودم شخصا به عنوان یک آنتی بویز واقعی هیچوقت به خودم اجازه نمی دم زندگی خصوصی دیگرون ولو یک آنتی کیو رو در عمومی به نمایش بزارم ومثل خودشون رفتارکنم  چون اعمال وزندگی خصوصی دیگرون به خوشون مربوطه و صددرصد یک روزی  این گروه خودشون چوب رفتارهاشون رو می خورن وهرکسی مسئول اعمال خودشه البته توهین نشه باعرض پوزش منظورم خانم نسرین نیست  همچین توصیفاتی که من دادم درمورد ایشون بعیده  ولی چون اینجا یک جو راحت باش و دوستانه هست من هم باتوجه به صحبت های ایشون یه چیزایی یادم  اومد که بد ندونستم بیان کنم   

na

na.

http://sssssssss.gegli.com

ارسال پيام

یکشنبه 16 تیر 1392   2:01:36 AM

اقای درورد برشما یک گروهی هم داریم بنام انتی کیوها من بیشتر این آنتی ها را میشناسم انها ادای ضدپسر درمیارن درصورتی که عاشق پسر هستند همین چندوقت پیش یه وبلاگ میخوندم که یکی از این انتی ها بدجوری چسبیده بود به یه پسری ولی چونکه پسره ولش کرد شد یک انتی من تمام مطالب اون وبلاگ را دارم خواستید براتون میزارم تا بخونید یه خورده بخندید واقعا هههههه داره من میدونم بیشتر این انتی ها توی غرب تهران مستقر هستند وکارشون سرکیسه کردن پسرهای مایه دار هست البته این انتی ها خطرزیادی ندارند فقط دنبال کسابی وپول هستند من یه سابقه کلی از مطلب گذشته این کیوها دارم که اگر موقعش بشه رو میکنم تا خودتون این گروه به ظاهر انتی را بشناسید

http://antiboy.gegli.com

ارسال پيام

یکشنبه 16 تیر 1392   1:23:51 AM

نه آزادگرامی من به خودم نگرفتم فقط به دسته بندی شما از روی اطلاعات و تجربه چند گروه  اضافه کردم ومنظورم از کابران فتنه دقیقا یه تعداد افراد خاصی هستند درهمین گوهر دشت هم نمونه اش هست که جز کابران احساسی هم هستند ولی درواقع بیمارند وبیکارکه هیچگونه سازگاری با محیط مجازی ندارن مسلمه که وقتی دریک همچین محیط آزادی قرارمی گیرن دنبال عیب های این واون می گردن که یکی یکی لیست کنن برای روز مباداشون که اگر یکی یه انتقادی کرد یاحتی یک سوالی پرسیدکه جواب منطقی براش نداشتن اون لیست مسخره ودروغی رو بیارن جلو و باطن سراسر عیب خودشون روپشت این لیست مخفی کنن ودوستی هارابهم بزنن ودقیقا منم می تونم اینجا اسم بیارم خیلی هم برام ساده هست ولی همچین کاری رو نمی کنم چون  مثل خودشون فتنه  نیستم./فکرمی کنم بهتر باشه این بحث تموم بشه/متشکرم

http://azad2011.gegli.com

ارسال پيام

یکشنبه 16 تیر 1392   12:54:56 AM

عباس جان تسلیم  دسته بندی من به قول ما مشهدیا به درد خان جونم می خوره  خیلی خوشحالم   چون مطلبی رو گذاشتم تا ذهن افراد  به کار بیفته  جالب اینجاست که نظر ها همه نظر خود بچه هاست وکپی پیس نیست واین خودش جای  خوشحالی داره در عرضه تبادل افکار   نظر همه دوستا محترمه وارزش خواندن رو داره سپاس گذار از همه شما  

http://azad2011.gegli.com

ارسال پيام

یکشنبه 16 تیر 1392   12:47:00 AM

سلام به شما دوست قدیمی فرزانه خانم  می خوام چیزی رو بگم چون گفتید واقع گرا هستید نمی دونم کا ر شما چیه ولی من کارم طوریه که با تمام اقشار مردم سرو کار دارم روزی مشتریم دکتر روزی مهندس روزی ایرانی روزی خارجی روزی کار گر روزی پولدار  روزی نظامی روزی پاسدار   تو لیست مشتریهام همه فرقه دارم   موقعی که ادرس وب سایتم رو میدم بهشون برای سر کشی از قیمتها ونمونه کارها  نیمی شون به انتر نت دست رسی ندارن یا علاقه ندارن   بیشتر تقاضای ملا قات حضوری ودر یافت کا تا لوگ نمونه کار میکنن   خب من با خودم فکر میکنم  پس این همه کار بر  کیا هستن   ما بیش از 10 مهندس طراح داریم  به هشون نام گوهر دشت رو که میگم میگن  زندان گوهر دشت رو میگی     من به این نتیجه رسیدم ادمهای خاص میان گوهر دشت مثل خود من اقا واقع گرا باشیم دیگه   تعارف که نداریم  

http://azad2011.gegli.com

ارسال پيام

یکشنبه 16 تیر 1392   12:45:55 AM

وممنون از حضور شما خانم رز  کلمه پر معنایی رو نوشتید  ممنون 

http://azad2011.gegli.com

ارسال پيام

یکشنبه 16 تیر 1392   12:25:20 AM

ودرود به شما خانم فریبا  از روی شما شرمنده ام باور کنید تازه از فوت برادر عزیزتان باخبر شدم  این غفلت من رو به بزرگواری خودتون ببخشید  از خدا وند برای ان مرحوم علو درجات ورحمت ومغفرت  وبرای شما صبرو شکیبایی از خدا وند خواستارم   شادی روح ان مرحوم  صلواتی بفرستید  

http://azad2011.gegli.com

ارسال پيام

یکشنبه 16 تیر 1392   12:16:13 AM

شماهم معصومه خانم   باد به هر طرف بیاد میری که اول 1+5 بودی باز زدی تو خط کلید   ودر ادامه خودتو لو دادی  میگفتم ادمهای پشت پرده ... کارهای پشت پرده  اخ اخ وای وای  ...راجب کاندیدا توری  هم بگم  ما همین وبلاگ خودمون رو نگه داریم هنر کردیم    

http://azad2011.gegli.com

ارسال پيام

یکشنبه 16 تیر 1392   12:14:18 AM

در ضمن قلت یا همون غلت های املایی رو ببخشید  اخر سر  تصحیح کنید  از نمرم کم کنید 

http://azad2011.gegli.com

ارسال پيام

یکشنبه 16 تیر 1392   12:04:32 AM

ودر باره ما ر مولک نما ها هم حق باشماست یکیش خودم  ههههههههههه  به قول عزیزی اوسکارتیم  ولی جدا از شوخی   مار مولکها همون دسته اول هستند   فقط برای خوش گذرانی میان   اونها دلبسته یا عاشق ومعتاد نیشن  چون مغزشون بهشون اجازه نمیده   چون هدف مشخصه من یک بار دیگه هم گفتم دوباره هم میگم  تجربه ها متفاوته   وقابل احترام وجا برای کنکاش داره ودر باره گروه فته هم باید بگم همون کاربران احساسی هستند چند پرو فایلیها  خیلی گیر دادم به چند پروفایلیها  ....ای ای ای ای  دست رو دلم نزارین  بد زخم خوردم از این دسته ادمها   نه اشتباه نشه  در پست بعدی توضیح خواهم داد نمی خوام همه چیز قاطی بشه  

http://azad2011.gegli.com

ارسال پيام

شنبه 15 تیر 1392   11:41:48 PM

باعرض سلام خدمت همه شما عزیزان  منو ببخشید  که تنونستم زود تر خدمت برسم  کمی مشغله کاری واز اون طرف هم  گرفتاریهای دنیای متاهلی  جای خودش از همه شما عزیزان  عذر خواهم  ...  عرض سلام دارم خدمت شما  خانم ضد پسرها   اسمتون برام جالب بود تا این که معنی شو در اوردم حا لا چرا این اسم رو انتخاب کردین بماند که خودش فکر کنم یک شاهنامه بشه   راجب سوال اولتون عرض کنم نه کاربران احساسی به اون معنایی که شما فکر کردید نیست   کاربران احساسی کسانی هستند   مبنای بودنشون رو احساسات شکل میده در دنیای مجازی  تا عاقل بودن ومنطقی بودن  با هاشون زیاد برخورد داشتید  زود شیفته شما میشن  وزود هم از شما خسته میشن   به نوعی این افراد بیمار هستند  دچار افسار گسیختگی شخصیتی هستند   در دنیای واقعی اینهارو کسی  به حساب نمیاره   به دلایل مختلف   که اونهم گونه های متفاوت داره   بعدشم ضد پسر جان  من در نظرهام گفتم شما نباید با خوندن این مطلب دنبال شخصیت خودت باشی یا به خودت بگیری  بزار حقیقی رو بگم  کاربران احساسی  زود تا بلو میشن  تا حا لا چند کار بر می شناسین  در ابتدا فعا لیت زیادی داشتن  برو بیایی   بعد یک دفعه غیب میشن  انگار نه انگار که بودند   خیلی بودند که نمی خوام نام ببرم  هرچند  کسانی هم هستند چند شخصیتی هستند وچند پرو فایل دارن  که اگر عمری بود در پستی جدا گانه حرفهای زیادی برای این کاربران دارم 

http://aabbbbaass.gegli.com

ارسال پيام

شنبه 15 تیر 1392   11:53:22 PM

باعرض خسته نباشید خدمت دوست گرامی آزاد عزیز منم با صحبت شما موافقم ولی باید در نظر بگیرید عده ای هم برای پرکردن اوقات بیکاری سرمیزنند وهدفی جز سرگرمی ندارند بعضی هم بدلیل حضور زیاد وعادت کردن یک یجورای وابسته میشن ولی هیچوقت دنبال هدفهای سو نیستند بهرحال همجورش پیدا میشه ولی بیشتر اینجا کسانی سر میزنند که برای خودشان دوستی پیدا کنند البته از جنس مخالف ولی عده ای هم مثل گروهی که شما تشکیل داده اید که نزدیک ده 12 نفری میشوید بیشتر برای تبادل اطلاعات وسرکشی به وبلاگهای همین دیگر هست که حضور دارید 

http://antiboy.gegli.com

ارسال پيام

شنبه 15 تیر 1392   1:41:46 PM

یک گروه دیگه هم یادم اومد آزادگرامی نمی دونم عجیب یادم رفته بود این رو از روی تجربه می گم خدمت دوستان گرامی که هواسشون رو بیشتر جمع کنن.یک دسته ششم هم هست که بعضا خوشون رو دوست نشون می دن ولی درواقع دنبال دشمن تراشی  درمحیط هرکی به هرکی مجازی هستن اصولا این گروه می خوان از آب گل آلود ماهی بگیرن چه برسه آب رو زلال وپاک ببینن ..درواقع این گروه راه باید جز گروه کاربران فتنه نام گذاری کردکه  البته در برخورد با این موجودات بهترین جواب به آنهادر اولین برخورد توهین آمیز وعیان شدن شدن چهره واقعی شان سکوت است/متشکرم

http://farzaneh6211.gegli.com

ارسال پيام

شنبه 15 تیر 1392   8:50:26 AM

سلام بر آزاد خان خب این نظر شخصی شما بود و قابل احترام اما همه آدمهای نت این این جوری نیستند حداقلش که من اینجوری نیستم و خیلی های دیگه که میشناسمشون ،خود من آدم منطقی و واقع گرای هستم اما متعلق به دسته بندی شده های شما هم نیستم ،برای من بودن در کنار ادم های فهمیده که در نت حضور دارند و هم مصاحبت شدن با آنها برای خودش مثل دنیای واقعی برام مایه مباهاته واز هم صحبتی با آنها لذت میرم ،مهم اینه که دیدگاهت برای زندگی در هر دنیایی چه جوری باشه ،خب حالا میشه بگی خودت متعلق به کدوم دسته بندی هستی؟؟؟فکر کنم باید به دسته بندی هاتون چند بند یا دسته دیگه افزوده کنید

http://rosesugly.gegli.com

ارسال پيام

شنبه 15 تیر 1392   12:51:40 AM

به حساب خود رسیدگی کنید قبل از اینکه به حساب شما برسند

http://parastou.gegli.com

ارسال پيام

جمعه 14 تیر 1392   6:34:24 PM

 درود بر شما آزاد عزیز و همچنین نظرات خوب دوستان

مطلب بسیار تاسف باری را  یاد آوری کردید

ممنون

http://azad2011.gegli.com

ارسال پيام

جمعه 14 تیر 1392   4:56:34 PM

الان که باید برم  بچه ها رو ببرم پارک شب  امدم جوابیه دوستان رو خواهم داد 

http://antiboy.gegli.com

ارسال پيام

جمعه 14 تیر 1392   4:40:54 PM

راستی یک دسته دیگه هم جاموند دسته پنجم که برای پرکردن اوقات فراغت و مثلا وبلاگ نویسی میان یابه قول خانم معصومه نیتشون نیکه واهل ریا ودروغ نیستند..مثل آنتی بوی!

بعد یه چیز دیگه این وبلاگ دسته بندی افراد مجازی هست یا وبلاگ سیاسی؟!/ببخشید این عکسی که خانم نسرین گذاشتن چه ربطی به موضوع داشت؟!!!!

 

http://antiboy.gegli.com

ارسال پيام

جمعه 14 تیر 1392   4:40:11 PM

مرسی داداش ولی بدنیست من هم نظرم روبیام کنم  والبته  ازشما بپرسم که آیا منظورتون ازدسته سومی که شما عرض کردید همون کاربرهای احساسی  کلا انسانهای احساساسی هستش یا ...؟!!چون خیلی ها احساساتی وعاطفی هستن اما راحت هم گول نمی خورن مگر به دلیل یک مشکل روحی  یادلایل شخصی ویا به نیات شیطانی نمیان //از نظرمن در دنیای مجازی  یک دسته ناشناخته هم هستند که کم لطفی نشه جاش در اینجاواقعا خالی بود اگراجازه بدید رک صحبت کنم  (چون وبلاگتون راحت باش هست)می توان این دسته چهارم  رو کاربران مارمولک نام گذاری کرد حالا چطور؟ درواقع می شه دراصل  گفت اینها جز دسته اول هستند(خوشگذران وبرای تفریح میان)ولی وقتی  بامارمولک بازی مخ یکی رو می زنن یهو می شن جز دسته دوم (خشک ) و دقیقاباتمام انرژی می خوان  وانمود کنن که  انگار جز دسته سوم یعنی خیلی  احساساتی هستن  ووجدان دارند که البته  ازخصوصیاتی که بیان شد مسلمه  که این دسته چیزی غیراز جنس  مذکر محترم نمی تونه باشه(قابل توجه خانم های گل )-

این مذکرها یک  موجوداتی هستن که فقط خدا می شناسشون ووو..من!

آنتی بوی

http://azad2011.gegli.com

ارسال پيام

جمعه 14 تیر 1392   4:27:23 PM

همین الان از بچه های بالا پیغام امد وبلاگ من زیر زره بین  اژانس قرار گرفته    کمی در نوشته هاتون مراقب باشین  

http://azad2011.gegli.com

ارسال پيام

جمعه 14 تیر 1392   4:12:34 PM

 سلام معصومه جان  چه کنیم  یکی باید جور دوستان رو بکشه دیگه  رفتن تو وبلاگ خودشون و کر کره عاشقی رو کشیدن  ما جور اونها رو. فعلا میکشیم  تا بعد مراسم عروسی شون   چه کنیم خراب رفا قتیم    شماه ماهیتت معلوم شده  تو تیم جناب جلیلی بودید  میشه بگن دقیقا کجای عکسین

 

http://azad2011.gegli.com

ارسال پيام

جمعه 14 تیر 1392   3:21:37 PM

سلام  وعرض ادب خدمت همه شما  عزیزانی که وقت می زارین  ومطالب در پیت این وبلاگ رو می خونین  وبا کلمات طلایی خودتون اینجارو رونق میدین  خانم عجیب  کم کم داره هویت واقعیت رو میشه  فکر کنم شما جز حذب  اقای کروبی هستین   حتما  هم که شما هم نامه دارین  ودرود به شما بانو پریسا ...چهره جدید مبارک خانم  اول نشنا ختم تا رفتم پرو فایلتون  بعد شنا ختم   مثل همیشه متفاوتین  ممنون از استقبالتون  شماهم می تونید شنا ختتون رو از ادمهای مجازی  مطرح کنید اصلا من این پست رو قرار دادم برای  استفاده از تجربیات هم دیگه  خوشحال میشیم من وهمه دوستان  تجربیات شما رو هم بخونیم  .... وسلام به فردین عزیز  اقا چه حرفیه   می زنید جناب از شما بعیده  پس اگر این جور باشه ادمهای نخستین هم بیان بگن ایدیسون تو جرقه اختراع برق رو از ما گرفتی چون ما  خیلی قبل از تو باسنگ جرقه می زدیم   ........ شوخی کردم  فردین عزیز  البته که موراودات  وگشت و گذار بی تعصیر نیست در رفتار در این سایت   خوشبختانه  زمینه محیا هست برای تجربه های گونا گون  به واسطه ادمهای گونا گون   منتظر  نوشته های شما هستم 

https://www.asheghedaryaa.gegli.com

ارسال پيام

جمعه 14 تیر 1392   2:47:15 PM

سلام آزاد جان

يره پاك فلسفي رفتي ، پاته تو كفش هاي روانشناس ها و سياسيون ميكني ، البته اگر ايده اين پست رو از بخشي از كامنتهاي من در پست قبلي گرفتي بايد عرض كنم اين تقسيم بندي كامل نيست يا بعبارتي خيلي كليه ، اونقدر كه ميشه موارد يا گزينه هاي زيادي رو بهش اضافه كرد ، در قبال نظرات خوب تك تك دوستان پاسخهايي دارم كه ترجيحا صبر ميكنم نظرات بيشتري داده بشه تا بعد از ديگر دوستان و به احترام اونها در پايان باز هم البته با اجازه شما و ديگر دوستان نظر يا نكاتي رو ارائه بدم...


http://parisamotahari.gegli.com

ارسال پيام

جمعه 14 تیر 1392   2:44:33 PM

سلام برشما آزاد مرد گرامی من هم با صحبت های آقای یوسف موافق هستم وباید بگم من هرچی نگاه میکنم خودمو توی دسته بندی شما دوست گرامی نمیبینم ولی مطالبتان کاملا واقعی وهمینطوری هست که اشاره کرده اید باسپاس از شما

fantastic-gifs-268.giffantastic-gifs-262.giffantastic-gifs-263.gif

na

na.

http://sssssssss.gegli.com

ارسال پيام

جمعه 14 تیر 1392   2:22:09 PM

 چی چی میگی تو رای من فقط جنتی هست وبس من عاشق صحبت کردن جنتی هستم اگر جنتی کاندیدبشه من اولین رای را بهش میدم چون اونوقت هر روز توی تلویزیون ورسانه ها میبینمش

http://azad2011.gegli.com

ارسال پيام

جمعه 14 تیر 1392   1:50:09 PM

 مرسی یوسف جان ....سلام خانم عجیب ممنونم از تعید افکارم خانمهای این سایت به این 3شخصیت خوب اشنا هستند چون برخورد با انهارو بیشتر از اقایان تجربه کردند با بخش اخر صحبتهای شما ویوسف عزیز هم موافقم طبق گفته شما شاید ادمها از چند دسته فراتر برن چون تجربه های ما با هم دیگه متفاوته وباید روی دسته ادمهای شماهم تعمل کرد مرسی از شما دو عزیز درضمن خانم عجیب من هر دوبار به اقای احمدی نژ اد رای دادم حواست باشه خوبه  منم عکس کسی که شما بهش رای دادی بیارم عکس اقای غرضی  

na

na.

http://sssssssss.gegli.com

ارسال پيام

جمعه 14 تیر 1392   1:11:52 PM

 دقیقا همینطورکه گفتید من تا حالا چندتا از اینهارا امتحان کردم به همان سرعتی که ابراز عشق مکنند با کوچکترین نامهری تغییر ماهیت میدن وشروع به فحش وتهمت میکنند شاید باورتون نشه من اینهارا به راحتی آب خوردن امتحان میکنم وشخصیت واقعیشون دستم میاد افراد بد دهن واحساسی را باید زیر فشار محک بزنی واگرنه تا وقتی که دارید برای هم شعر میخونید که نمیتونید شخصیت واقعی وتا حدودی رفتارهم دستتون بیاد وبا یه تلنگر طرز واقعی صحبت کردن اون اشخاص دستت میاد شخصی که فرد مأدبی هست زیر فشارهم ادب خودشو حفظ میکنه ولی ادمهای ظاهرنما واحساسی وبد دهن بلافاصله شروع به نشان دادن چهره واقعی خودشون میکنند  ولی اینکه اینجارا به سه گروه کلی تقسیم کردی قابل قبول نیست  خیلی ها هم دارند حقیقتو میگن حالا شاید یه مقداری توی پروفایلشون دست میبرن اونم بخاطر اینه که نمیشه همه چیز تو برای همه تعریف کنی

http://azad2011.gegli.com

ارسال پيام

جمعه 14 تیر 1392   11:26:37 AM

سلام خانم فرح ممنون از بی پروا بودن تون معمولا کسی خوب می تونه یک فیلم رو تعریف کنه که چند بار اون رو دیده تک تک پلانهای اون فیلم رو دقیق تعریف میکنه به نظر شما من کدوم شخصیت رو دقیق به قلم کشیدم همون شخصیت من هست در ضمن من نمی خواستم کسی با خوندن این مطلب دنبال شخصیتش باشه فقط می خواستم کمی واقع بینانه تر حضور داشته باشیم در کنار هم این نیست که هرکی هر کاری می خواد بکنه وبا خودش بگه کسی چیزی نفهمید همیشه سکوت نشانه نفهمیدن نیست  

http://irajkhan404.gegli.com

ارسال پيام

شنبه 28 مهر 1391   8:31:08 AM

با نظر خانم سارا موافقم ، درسته ازاد عزیز با تاسف نظرتونو در بلاگم می پذیرم متاسفانه چنین است که فرمودید ، فروپاشی اخلاق همینه دیگه چه در خیابان و چه در استادیومها و چه در دیگر موارد اجتماعی ، مشگل اینه که در مواردی سیرمونی وجود ندارد مانند مال اندوزی قدرت و شهوت مگر انسان به توسعه یافتگی رسیده باشد و ارزشی شده باشد قربانت